Skip links

Ekonomisanje rečima

 

Na izlozima prodavnica i butika možete pročitati reklamne oglase tipa: “Sniženje odeće”, “Sniženje obuće” – umesto: sniženje cena odeće, obuće…

Često možemo pročitati: “Izložba likovnih umetnika”. I odmah nam se pred očima pojavi strašna slika: slikari i vajari vise izloženi, okačeni, kao na vešalima! Kad će već jednom oglasiti izložbu slika likovnih umetnika!?

Nekad se može preterati u ekonomisanju, pa može doći do nesporazuma:

– Vatra! Vatra! – viče uzbuđeni s one strane žice.
– Gde?
– U mojoj kući!
– Ama gde, na kom mestu?!
– U kuhinji, zaboga!
– Ama, ne pitam to, čoveče božiji, nego kako da dođem do vas!
– Ne gnjavite! Ta valjda imate vatrogasna kola!!!

Kao što ste mogli zapaziti, nesporazum je nastao zbog neizrečene odredbe mesta (ulice) gde se nalazi kuća u kojoj je izbio požar.

Kako se kaže, Milorad Telebak

Join the Discussion

Return to top of page